Tisdagar

Tisdag Tisdag Tisdag! Hatar tisdagar, långa dagar med jobbiga lektion..och idag har jag hur mycket som helst att göra ..Men eftersom jag redan nu är trött kommer jag sticka tidigare från skolan. Hoppas magen håller sig ifrån spänningar idag. Jag vill bli helt smittfri nämligen! På morgonen har vi företagsekonomi och då ska vi göra klart bokföringen från förra veckan som jag inte ens var med på, men som tur är har jag jobbat hemma lite med den. Sen har vi samhällskunskap men den tror jag att jag gör mestadelen hemma.

Idag var en av mina favorit träningsdagar. Dansa alltid afro dans på tisdagar :( jag vill så gärna...det fullkomligt kliar i fingrarna av att bara sitta hemma på kvällarna och ta det så sjukt lugnt. Jag vill springa, hoppa, vara överallt helt enkelt. Sitter och kollar på deras hemsida där jag normalt bokar mina pass.. Jag håller muspekaren på "boka"...Usch dethär är inte kul! jag mår ju nästan bra ju! varför vila en månad? det är ju huuuuuuur länge som helst..

Nej nu måste jag packa ihop grejerna och sedan gå till bussen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0