Tjejigt fnittrig!



Min kväll har varit helt underbar.. Jag och emelie blev helt mongo i huvudet och började skratta åt så sjuka saker alltså. Sen blev vi hungriga och jag orkade inte laga middag så vi kollade på varandra och sa : PIZZA? :D haha...

Vi tog oss ner på stan i sjuka skrattanfall och när vi väl kom in på berri så vare droppen. Tror vi satt och skrattade oavbrutet i en timma.. Människorna och de som jobbad där var nog färdiga att slänga ut oss. Jag säger bara
- HEJ KAMRAT!!!.........SJUTTISJUUUUUUUUUUUUUUUU!

hahahaa kan inte sluta skratta.. jag måste vara helt cp ikväll men är på värsta skratthumör.. Emelie och jag tog sen en promenad i mariefred för att lugna ner oss lite men det funkade inte direkt. Vi skiljdes åt efter en stund och påvägen hem kom jag på mig själv med att gå och små fnittra. gud så sjukt alltså! Har nog inte varit såhär  tjejigt fnittrig på länge...

Nu är jag iallafall hemma och lite lugnare, ska kolla på true blood och lugna ner mig ännu mer innan jag ska gå och sova. PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0