Torsdag!

Jaha näst sista dagen i skolan då, sitter på bransch och produktkunskap. Fick till baka provet och prickade in ett vg.. Precis på gränsen, pust! Vi har inget att göra så har pratat i telefon mesta delen av lektionen. Snart kommer väl tony så vi ska fika..

sen .. fyller världens bästa kim 18 år idag! Grattis gulleplutt!
Ni får ingen bild nu eftersom jag inte har några på datorn. Men det kommer senare.

Idag tar jag 12tåget hem för ska sitta barnvakt kl två. Jag ska ta med mig busungarna till frissan. de ska nämligen klippa sig. saknar de jättemycket! Har inte träffat de på tre veckor eftersom jag har körtelfeber och varit så trött. men idag idag idag!!

Nu ska jag gå på stan en stund, måste handla lite saker. Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0