Trött och saknar mami!

Nu har jag kommit hem från emelie, korvstroganoff blev det! Jättegott! Var riktigt länge sen jag åt det faktiskt..Har inte kunnat stoppa det i munnen för att för några år sen hade pappa alltid massor av lägerskolor på sommrarna och då lagade mamma korvstroganoff till de, vilket resulterade till att vi fick äta det varje dag nästan hela sommaren. Men ikväll gick det bra och det var gott :) Emelies storasyster med barn åt också med oss, så himla söta!

Jag är hur trött som helst, blir inget sitta uppe och vänta på Paradise Hotel ikväll för min del.. Får kolla på tv6play imorgon istället. Jag vet inte ens varför jag är trött? borde jag vara det? ... Nej! Jag längtar grymt mycket efter helgen. Bara massa mys! Och mysa det är det bästa som finns♥ kramas och pussas!


mami!♥

Jag saknar min mamma hela tiden, träffade henns nyss men ändå saknar jag henne. Vi hinner aldrig med varandra. Hon jobbar som ett djur hela veckorna och jag har annat för mig. usch vad jag saknar min mamma!

Nej nu blir det nog sänge, jag vet att klockan bara är halv 9 men de känns som hon är tolv och jag inte fått någon sömn på flera dagar..Godnatt! Puss o Kram


Imorgon tar jag nya tag! Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0