trött som ...

Godmorgon på er!

Jag är hur trött som helst och kom precis ut från duschen.. Sitter och äter youghurt med flingor och är allmänt slö..Prov direkt på morgonen och sen är det projektarbete på eftermiddagen. Suck Suck Suck !! eller sug sug sug! Sen när jag väl är hemma 5 ikväll så måste jag plugga ännu mera :( Men antar att man själv har satt sig i denhär sitsen.



Vad tyckte ni om Paradise Hotel igår då? Haha gud så jag skrattade, den där brunetten Jackie var en riktig bimbo måste jag säga. Eller ah jag borde inte uttala mig eftersom jag inte känner människan. Iallafall så tror jag att de fejkade hela saken med sexgrejen. Det ska alltid vara värre än året innan och de spelar ju väldigt mycket för att det där programet ska vara värt att se på.. Det är redan helt uppochner med lögner och intriger. Dethär kommer spåra!

Nu måste jag fixa iordning mig .. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0