Underbart väder!


Godmorgon på er!!

Jag sitter och pratar med bästa Kim från självaste thailand. de har 30 grader och strålande sol :D hur härligt är inte det liksom? Gud jag saknar de och är så himla avis .. Men jag räknar ner era nötter. Ni ska då bli häpna när ni kommer hem och jag är brunare än er ;) jag har ju en egypten vecka på mig. Kanske inget att skryta med efter era 3 månader i thailand. Men vi har iallafall heöt underbart väder här hemma, dock 5-8 grader .. haha! Burr!

Jag ska faktiskt lyfta på stjärten nu och gå till gymmet, thomas jobbar ju så jag har ju någon att härja med. Stackars liten, han måste ju typ haft som semester när jag varit borta. Jaja han ringde mig häromdagen och frågade vart jag höll hur, så lite saknar de nog mig där uppe :D

Om jag inte är dösvettig blir det nog solariumet efteråt, hörs sen fina och vackra människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0