Värre än jag någonsin kunnat föreställa mig

Jag gråter och gråter och gråter.. dethär är fan värre än vad jag någonsin kunnat föreställa mig!! Jag är så himla ont överallt och halsen är värst :'( Jag måste sova nu, men det gör så himla ont att ligga ner.. Men jag behöver sömnen. Eller rättare sagt jag måste ha den för att överhuvudtaget orka med mig själv. trodde aldrig att man kunde ha så här ont i halsen.. Känns exakt som när jag vaknade upp från min halsoperation och det var en mardröm.. Då svävade jag ändå i himlen av alla nedsövnings grejer. Jag säger bara att alvedon kan slänga sig i väggen och just nu vill jag bara försvinna från livet..

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej tjejen, stackare som mår så dåligt! Min Alexandra hade körtelfeber här nyss men hon fick mycket starkare tabletter från sjukhuset, typ morfintabletter. Hör om du kan få såna! Och hoppas du blir bättre snabbt.

2009-11-05 @ 10:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0