Work baby


(jobbet i somras) Ja ibland är vi väldigt små igen .. Men det tillhör nog både mitt och emelies liv.
Vi är lite smått töntiga men vi älskar det!


Morning Morning, som kocken på jobbet brukar säga! :) Precis vad jag kommer få höra idag eftersom jag ska till jobbet om ett tag. Jag börjar tidigare idag för att jag ska fara omkring i mariefred och sätta upp lappar. jag hatar det! Vilken himla tur att mariefred inte är så stort :P haha.. Jag somnade inom 3 minuter igår, la bara huvudet på kudden och sen försvann jag typ.. Nu är jag pigg och glad igen! Sitter här och äter en knäckermacka med ost på och en hel avokade. Avokado är så himla gott...

Emelie ska också jobba idag, och är hon och även acke på bra humör kommer dagen bli toppen! För då kommer det finnas tre kalasglada pinglor på jobbet. Okej acke kanske inte är en pingla utan en pungla .. hahahah jaja han får vara en pingla! okej ni kanske märker att jag roar mig själv och det är ett gott tecken när en ny dag startar. Sen ser jag mycket fram emot kvällen.

Jag skulle ju egentligen vaccineras imorgon bitti, men eftersom jag inte är säker på om jag kommer få biverkningar så bestämde sig jag och pappa för att göra det mitt i veckan. Jag måste verkligen jobba imorgon eftersom det är julmarknad och det kommer vara fullfart på jobbet och då behövs jag där..Även första dagen på nya praktiken kanske man inte ska missa..

Nej slut på snacker, måste sätta på mig kläder och lite spackel innan jag sticker. PoK

Kommentarer
Postat av: sofie ♥

det låter bra de :)! jo de är fint här bara :) ♥

2009-11-28 @ 09:45:45
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0