7 års olycka?!


Som sagt krossade ju jag en spegel igår, och jag tror ju inte direkt på otur i 7 år .. Men denna morgon har varit läskig.. Först dunkar jag huvudet i skåpsluckan, sen trampar jag i glaset till spegeln (som jag inte orkade damsuga upp igår), och sen häller jag ett stort glas saft över hela datorn.. Ja för alldeles en liten stund sen surfade den på saft..Vet inte om jag ska skratta eller gråta?! Jag skarattar istället för jag orkar inte med sura miner. Var nog med sådana igår. Nu måste jag skynda skynda för min faster hämtar mig om 20 minuter för vi ska till ikea :D älskar henne!! pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att åka till ikea

tråkigt att spegeln gick sönder o att datorn är full med saft

jag åker nu snart och är hemma igen torsdag kväll

kram

mamma

2009-10-18 @ 13:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0