Alexandra 20 år

min älskade tjej! kommer sakna ihjäl mig efter dig när du flyttar!
jag älskar dig


Jag kunde självklart inte skriva förut att jag och tjejerna skulle fixa överraskningsfest för vårat hjärtegull alexandra som fyller 20 år idag :D (ifall hon skulle läsa) .. Men vi tjejer möttes iallafall nere på stan och så handlade vi vin, vindruvor, ost, kex, phycalis, ballonger m.m. Sen hade vi sett till att marcus hade tagit ner alex till sig. Sen gick vi upp i hennes lägenhet och fixade och tände ljus i hela lägenhet och blåste upp 18 ballonger som var över hela lägenheten. Sen stod vi alla i hallen när hon kom in och sjöng.. och ja, jag tror hon uppskattade det väldigt mycket våran lilla (stora) tjej♥ supermysig kväll har vi haft iallafall! Tack tjejer + marcus!

Nu är jag oerhört trött, förstår inte vart jag får det ifrån? Ändå går jag bara halvdagar i skolan. Det kanske är det som är felet. Jag blir för lat ;P hihi .. Nejdå det är skönt, skulle aldrig palla att gå till fyra varje dag.. Imorgon är det tisdag, enda dagen jag går sent. Och ja det slutar alltid med pissigt humör och en trött alex. Men imorgon blir det träning iallafall :D åh gud så jag längtar!

Nu ska jag tvätta bort sminket och sen sitta en stund och mysa framför datorn med bra musik och tända ljus. Sen blir det tidigt i säng vill jag lova. puss med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0