Allt är fortfarande inte riktigt på topp!

såhär mörkhårig är jag just nu!
dock är bilden från nyår så inga finnar men två
feta tandställningar och en näspiercing finns nu mera ;)


Godmorgon såhär på en Söndag! Jag är uppe relativt tidigt för att jag ska åka med mamma till willys och handla massa mat. Jag har börjat slarva här hemma för att jag har så himla dålig fantasi. Det blir alltid samma mat om det ens blir någon mat alls :S fy fy fy!!

Igår var det lite förfest hos mig med sådär 7 peroner (: det var trevligt.. Vid halv 9 så tog vi taxi in till strängnäs för att bowla och sedan skulle alla ut...även jag! Men det blev missförstånd så mina tjejer skulle till singelfesten och jag skulle till bk så jag sket i det och fick ligga i bagagesluckan hem.. sen fick jag något konstigt påvägen hem.. Tankarna och känslorna började angripa mig..usch vartfan kommer det ifrån?! när jag kom hem så la jag mig direkt i sängen och läste för det brukar hjälpa mig, men ögonen gled bara bland raderna och tankarna härjade runt i huvudet. Så jag försökte sova istället och tillslut somnade jag. Nu är det lite bättre och det är jag glad över..

Nu vill jag bara bli frisk också för när jag inte får/kan träna blir jag på dåligt humör.. Såfort jag blir frisk ska jag ta tag i min vardag bättre. Lägga energi på skolan, maten, träningen och jobbet och lägga allt annat åt sidan ett tag.

nu måste jag göra mig iordning för mamma kommer om 30 minuter. pusspuss!



jag vet att jag är omöjlig ibland,
men jag älskar dig för att du fortfarande står kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0