Alltså jag blir galen snart

Alltså vilket jävla helvete!! Mina planer med en träningskväll sprack ju rätt fort ..  Mina lungor vill inte vara med längre.. Har varit sjuk i över en månad och nu kände jag mig äntligen frisk.. Nej då ska jävlarna jävlas fortfarande. Ska fan gå och ta prover för svininfluensan. Vem vet, jag kanske har fått en släng av det.. Jag orkar inte med att inte träna fullt ut, tänker inte lalla.. Men idag fick jag inte träna mer enligt kaj och inger. De tyckte jag skulle åka hem för att jag inte skulle bli sämre.. Jaha nu sitter jag här pigg och irriterad med väldigt svårt att andas..

Nej nu ska jag laga mat och sen ska jag bara ta det lugn ikväll!!!!!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0