Äntligen lov!



Nu är jag hemma, ÄNTLIGEN LOV! Inget jag behöver plugga till efter lovet heller, så datorn och allt arbete fick stanna i skolan. så skönt! Företagsekonomi provet var svårt som jag trodde, men det gick väl kanske bättre än vad jag väntat mig. Hoppas jag fick godkänt iallafall :)

Nu ska jag packa väsken, sen blir det barnvakt som vanligt! Packa gympakläder till hugo och sen hämta arthur på dagis sen ska vi gå till idrottshallen i mariefredsskolan och lämna hugos kläder.. Sen har jag och arthur en timmas mys för oss själva medans hugo springer av sig. Slutar väl runt halv 6 och då blir det gymmet direkt. En timmas step och sen en timmas gym. Kan det blir bättre?! :D så taggad!!

nej dags att röra på rumpan min. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anette

Tack! Lite duktig känner man sig allt!

2009-10-22 @ 21:21:15
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0