Bra dag och gott humör

1 år sen

jag tycker denhär bilden alltid är lika lustig.. Hur många föremål kan man få med på bild egentligen?
Tidning, armar, fötter, tunga, piercing, näsborrar, kamera, klocka, galen tjej m.m.

ååååååååååh jag vill ta bort min tandställning nu :(


Godmorgon snyggingar!
Jag är på jättebra humör och jag är jätteglad idag :) Blev vakt av emelie hjärtat för en liten stund sen, nu mumsar jag lite frukost ( frukost är det bästa som finns).. Strax ska jag gå ner och sola, ska bli jätteskönt.. Sen när jag kommer hem hämtar pappa mig och så ska vi åka till strängnäs och äta lunch där :) mysigt! Men glömde en sak.. det är jag som ska göra fram och tillbaka från strängnäs ;) ojojoj passa er! Ett tips är att stanna hemma mellan 12.00-15.00..Vi får se vad det blir för lunch, jag är sugen på en riktigt god sallad eller kinamat (a).. Men känner jag min pappa rätt kommer han säga "en fet kebab eller en fet pizza" ;) haha..

Sist men inte minst, det blir bio ikväll med emsan, nicke och bojne :) riktigt trevligt! Jag ska äntligen få se flickan som lekte med elden. Vi ska äta innan, gud så jag längtar till maten..och filmen:P hihi..

Nej nu måste jag kila iväg.. hörs sen! Ha en bra fredag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0