Glad i hatten

Det var Evelina som höll afrodansen idag och hon hade ett grymt pass. Helt sjukt vad hon är duktig. Jag var helt slut körd när vi var klara. Men vad gör man inte för att bli tight ;)?!!

gud jag öppnade detta inlägg för en timma sen.. Men jag har så kul på msn så kissar snart på mig .. kanske lika bra att ta slut på dethär inlägget. Kommer ändå ingenstans. Mamma ringde, min älskade mamma <3 Hon var glad på mig och jag var glad på henne♥

inget aa blir det heller, kommer inte ifrån den här datorn! Kollar på det imorgon istället (: pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack vad snäll du är!..Jag har också en grym träningsvärk idag kan jag lova..haha =)

2009-10-21 @ 15:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0