Trög och förbannad brud_ 91?!?!

Jag har inte vågat skriva någon inlägg än eftersom då skulle ni enbart fått höra svordomar om företagsekonomi b .. Nu har jag lugnat mig litegrann åtminstone. Men är hög förbannad. Vi har prov imorgon och det är hur svårt som helst. Kul att man fick veta idag att andra klassen som gjorde det i måndags misslyckades totalt. Fem fick godkänt och resten IG.. Vi får se om min klass lyckas göra bättre ifrån sig.

Idag hade vi historia och jag suger verkligen i det ämnet. Har nog blivit jävligt trög:S Förut var jag liksom rätt smart men nu kan jag inte ens tänka ordentligt. Min lärare tror det är all alkohol :P haha alltid ska de hålla på att klaga..När jag kom hem åt jag en jättegod lunch bestående av ägg, avokado, knäckemacka med salamiost och tomater. Sen stack jag ner på stan och solade. Somnade på en gång och vaknade upp skräckslagen och undrade vart jag var när solariumet slog av. haha snacka om förvirrad!!

Nu har jag suttit och pluggat ett tag, men jag lär mig varken mer eller mindre så det är ingen ide. Jag får köra imorgon helt enkelt och hoppas på ett godkänt.

Hela dagen har jag övervägt om jag ska träna ikväll eller inte.. Fram och tillbaka, jag ska träna .. nej jag ska inte!! Jag har bokat och avbokat.. Beslutsångest drabbad tjej? Nu tror jag det blir hemma iallafall.. Jag känner att jag måste ta det lite lugnt, läsa, kolla på film, äta middag i lugn och ro.. Den slängs normalt i min mage de dagarna jag tränar. Sen ska jag ligga i sängen SENAST 10 ikväll..Inte en sekund senare. Måste vara pigg för det där äckliga provet. Sen är det för mig att åka hem och sen är det LOV :D känslan av det slår ju allt just nu!



Nu ska jag fixa lite god middag tänkte jag, kycklingklubbor och pommes! pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0