lägenheten

Nu är jag hemma igen, var väldans trevligt att mysa med elin och alex ett tag!!
som vanligt då ;P ♥
Vi har suttit och ätit salta pinnar, pratat massor av kryssningen och typ skrattat ihjäl oss och sen druckigt massa kaffe. Duktiga tjejer det ..

Nu tänkte jag slänga in lite bilder på lägenheten (: Lägger in några som jag lagt in förut men även en nya där det är lite förändring.


hall


något stökigt kök



badrum, svårt att ta på


Vardagsrummet i sommras



Vardagsrummet vintertid med ljus och lampor,
klaga fan inte på tv:en för det gör alla andra redan!

det är svårt att uppfatta på bild hur en lägenhet ser ut tycker jag (: men ni är välkommna och hälsa på mig om ni vill!! Bara säga till, jag älskar ju sällskap så :D Nu ska jag börja runda av här så jag kommer i säng itid. Imorgon har jag en lång dag framför mig med skola, jobba, träning och en satans massa kemiplugg (har prov på fredag). Fråga mig inte om jag pluggat för det har jag inte :P typiskt mig.. jaja puss och godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Nadja

Fin lägenhet! Ur mysig!=)

2009-10-07 @ 21:36:46
Postat av: Alexandra

Åh tack så mycket! (:

2009-10-07 @ 21:38:47
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0