Skratta på ni!


Att hämta småttingarna och sitta barnvakt åt de gick hur bra som helst, som alltid (: Vi hade supermysigt. Fikade med tända ljus och sen läste vi och grejer. När jag slutade kl 6 så sprang jag upp till elin och alex för att hämta mitt block. Där sitter två tjejer och fnittrar sönder totalt. Först har de ritat ett stort jävla hitlermärke på framsidan med feta bläckpennan sen har de skrivit "brunett skämt" istälelt för blondinskämt och sen även massa "invandrar skämt".. jag kunde ju inte hålla mig för garv alltså. Mina tröga tjejer. jag tycker om er så grymt ♥

sen vare bara snabbt hem och byta om för att sedan sticka till gymmet. Sprang på bandet i 30 min och sen gymmade jag. Helt slut och seg eftersom jag är dyngförkyld. Och nu har jag världens träningsvärk i min rygg. Kommer inte kunna gå snyggt imorgon alltså ;P kommer se ut som en pepprad kärring.

Nu har jag suttit i en timma och försökt pluggat kemi, men har mer suttit vid datorn och ätit glass ;) haha kass jag är!! Men det ska nog gå bra imorgon iallafall för jag har ju hängt med på lektionerna faktiskt. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min älskade bok. puss och godnatt!

♦Varför skapade gud Eva?
- För att Adam hade ont i höger armen

♦Vad är likheten mellan en ekorre och en hora?
-Båda vill ha ollon

♦Vad är likheten mellan att spela bingolotto och att runka?
- Plötsligt sitter man där med flera miljoner i handen

Nu kommer brunettskämten som är sååååååååååååå roliga.. det är blondinskämt från början om jag får be!

♦Brunetten fick tvillingar och gav sig ut på stan för att leta efter den andra pappan

♥Vet du vad som hände med den stackars brunetten som skulle kratta löv?
- Hon ramlade ner från trädet

♦Vad kallas en brunett mellan två blondiner?
- En mental blockering


HAHAHAAH jag har flera, men de får ni i något annat inlägg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0