Effektiva-alex

Uppdatering av effektiva-alex här! :D

- banken check
- söka jobb check
- sola check
- laga middag
- skruva byrå check
- träna
- äta glass ;) (som vanligt.. har redan ätit en stor magnum idag :D hehe )
- packa upp mina två sista flyttkartonger. check
- kolla på true blood kl 22.00

en sak kommer jag inte göra och det är att träna.. är för lat för att pallra mig upp till gymmet idag! Blir imorgon istället. Men visst har jag varit duktig? (: hela lägenheten är klar nu, himlans mysigt.. Ni ska få se bilder senare ikväll. Nu ska jag träffa alex & elin, var ett tag sen <3

pusspuss!!

Kommentarer
Postat av: linnéa

du får ta kort på lägenheten så man får se :D

2009-10-07 @ 18:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0