En kväll som denna borde det bli krogen!



Nu är jag och emelie hemma från jobbet!! Shit vad kul vi har haft idag.. Vi har putsat alla fönster i hela slottscafet och tvättat alla fönsterbräden. Jag kan säga en sak om min högerarm...smärta! Är helt slut i armen, ni som vet hur slottscafet ser ut så består allting av bara fönster i princip :P haha .. Vi har druckigt en drink nu och börjar bli riktigt taggade för kvällen.. haha dock ska vi inte gör någon speciellt.. Jo vi ska förbi alex mamma en sväng där hon firas. Sen ska jag sova hos emelie ikväll :D mysimysi! Imorgon blir det jobb igen, så kul!

Nu har hampus kommit för att hämta oss med bilen så vi slipper gå upp till emelie. Så snällt! Killen har feber och hela paketet .. har inget i huvudet som jag vill framföra egentligen. Men hoppas ni får en bra kväll.. PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0