En mysig höstdag!

En puss kanske?!


Nu är jag hemma igen efter en mysig promenad med ulrika och en mysig fika..Vi hamnda på anna på torget och dit kom ju även alla begravningsgäster från emmas begravning. Så det var blandade känslor. Fy jag får ont i hela kroppen när jag tänker på det. Det högg mig rakt in i hjärtat när jag mötte hennes mamma igår kl 21.00 på kvällen. Hon var ute och toksprang i regnet. nej det är så hemskt! :(

Nu ska jag vila en stund, sen blir det tre timmar träning ikväll.. Tyck jag är sjuk! Men jag är lite galen av mig. Jag älskar att köra skiten ur mig själv och svettas. Sen blir det väl att bara mysa ikväll antar jag. Inget planerat iallafall.

PussPuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0