Ett tidigt godnatt!


Det blev inget sova, utan ett varmt bad och en bok istället. Mycket mysigt<3
Nu har jag precis ätit middag och ska chilla lite framför datorn sen blir det nog sängen innan 9 ikväll. Jag är så trött och deppig.

Ibland önskade jag att jag var stark nog.. Jag är stark i många tillfällen men jag är svagare än vad jag tror. Är så trött på att jag jämt ska bry mig om alla männisor och blanda in mina känslor i varenda en. Jag får ju iallafall skiten sen. Är de värt det? Att bry sig om folk som ändå inte bryr sig tillbaka? Egentligen inte, man jag kan ändå inte sluta att lägga ner min tid på andra människor. Jag vill släppa allt som inte har med mig att göra, jag vill bry mig om min familj,vänner,  de jag älskar! Ingen annan .. men det är så svårt! Jag är tacksam för att jag har det jag har och det kan ingen ta ifrån mig. Ni som inte pallar med mig behöver inte. Att låna en människa är inget tvång utan en glädjetripp i livet. Sen väljer man sin väg själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0