evacuate the dancefloor

Gud så varmt det var att sola, både jag och alex höll på att dö.. Efter att vi solat gick vi och handlade och sen lagade vi en jättegod lunch.. Sen kom emelie förbi också, vi har suttit och snackat och druckigt te. Eller ah jag har druckigt te. Sen visade emelie en jätte hemsk och sorlig video, jag började böla såklart. Nu är jag hemma och kom nyss från badkaret, så himla kallt ute så jag tänkte att jag skulle ligga och värma mig. och det funkade, nu fryser jag inte alls :) jaha så vad händer ikäll? jag vill dricka öl..någon som är sugen?!

Hjärtat går på kryckor, hon stukade foten på handbollen igår. Hoppas du blir frisk tills lördag för då säger jag bara evacuate the dancefloor!!

Vanlig fot och sen stukad fot... säger bara ont ont ont!


Nu ska jag ragga något kul till ikväll :D puss med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0