Film 1942


Sitter på historialektion, vi kollar på en film som handlar om christopher columbus. Rätt bra men jävligt seg. Eftersom jag är hur trött som helst idag så somnar jag snart sittandes på stolen. Men det är inte så långt kvar på den som tur är, för vi slutar om 35 minuter (: Hur ska jag orka med allt jag ska hinna idag..

- banken
- söka jobb
- sola
- laga middag
- skruva byrå
- träna
- äta glass ;) (som vanligt.. har redan ätit en stor magnum idag :D hehe )
- packa upp mina två sista flyttkartonger.
- kolla på true blood kl 22.00

okej känns som att jag kommer hinna hälften av allt. men ni får uppdatering sen om vad jag hunnit/orkat av allt dethär. nej nu somnar jag snart, måste ge mig själv en spark i arslet ;P puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0