Flickan som lekte med elden



Bion var grymt bra, bättre än ettan om ni frågar mig .. Mera handling och lite mer spänning! Trevligt sällskap fick vi också med oss :) Jag älskar verkligen att gå på bio, så himla mysigt! Bojne följde med mig och emelie hem till mig efter, så nu har vi kollat på nyaste wallander, präsen! Jag har varit duktig och druckigt vatten medans de andra två nötterna har druckigt vin och tjattrat sönder hela filmen :P Jag fick nöja mig med mina ost och kex.

Nu ska jag tigga lite mer massage av emelie :D Hon får faktiskt offra mig eftersom hon ska få dela säng med mig inatt. Imorgon blir det jobb .. Så kom och fika! nej nu ska jag vara lite social här. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0