Fredagsmys och sällskap!


Nu är jag hemma efter en naturkunskaps b lektion och en sväng förbi strängnäs för att kolla på thomas föreningspresentationer. Men jag och emelie missade tåget med 5 minuter så vi fick ta fyra tåget istället vilket slutade i att vi missade typ hela presentations grejen. men men livet går vidare för det ;) Kemiprovet gick hur bra som helst och jag återkommer med resultat =)

Ikväll har jag sällskap hos mig, vi ska äta lasagn som jag har tillagat och sen ska vi titta på idol och mysa med massa ostbågar, godis och läsk.. Perfekt fredagskväll alltså!! nej nu ska jag vara social. puss med er<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

han skulle aldrig göra något med dig endå!!! så var inte så nöjd..

2009-10-10 @ 12:23:55
Postat av: emelie

haha vem är tönten som tror att den vet allt men inte fattar någonting alls och inte ens vågar skriva namn på kommentaren? :P

2009-10-12 @ 11:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0