full rulle och sjuk

Godmorgon.. jag är mer sjuk och på värsta negativa humöret!! Allt är fel idag och inget är bra :P Hoppas det vänder innan dagen är slut. Sitter i skolan nu på marknadsförings lektion. Sjukt tråkigt men det går (: Slutar 11.40 idag också och då blir det att åka hem och käka lunch för att sedan sitta barnvakt till 17.30. Och barnvakt i dethär sammanhanget är att jag typ ska gå en mil. Hämta båda ungarna på dagis vars dagis ligger mycket långt ifrån varandra. Nu önskar jag att jag hade bil !! önskedrömmande!



Men ungarna är så himla goa och jag älskar de, så jag klagar inte! Eftersom det är lite kallt ska vi nog mysa med fika inomhus när vi väl kommer hem. Och jag får en fet promenad med vagn och ungar.
Efter att jag suttit barnvakt ska jag hem och käka middag och sen blir det gymmet. Ska springa på bandet idag för det går inga pass som intresserar mig, är så sjukt trött på spinningen. blä! Sen ska jag gymma med mitt nya schema idag (:

ikväll kommer jag vara död när jag kommer hem och inte nog med det.. jag har kemiprov imorgon som jag måste råplugga till.. mvg ska jag ha!!! hahaha höga förväntningar på mig själv som iallafall kommer gå ibotten ;) hahah..

Nej nu ska jag fortsätta att plugga marknadsföring. tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0