Grattis bästa emelie på födelsedagen!

Jag nämner inget om gårdagen, men säger bara JÄTTEMYSIGT!!

Idag fyller min älskling emelie 18 fulla år.. Lika full som hon kommer bli imorgon ;) haha .. Nejdå vi ska ha kul också.. Ditt första krogbesök ska minnas väl.. Nu sitter jag uppe hos prinsessan, snart kommer hennes farmor och farfar och även felicia och hennes pojkvän simon. Det blir middag här ikväll och jag känner mig lite hedrad att jag får vara med på födelsedagsmiddag med hennes familj och släkt.

Senare ikväll blir det vin vin och mera vin, sen drar vi oss ut ett tag och hittar på Bus. Pojkarna har en överraskning skulle jag tro.

Imorgon blir det krogen med ett helt gäng, tror vi är 20 stycken som åker från mariefred tillsamman :D grymt kul! Jag har ny klänning också, ännu roligare .. hihi ..

Nej nu vankas det firande och mat.. Ha en trevlig kväll allihopa. puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0