Hösten har fler negativa än positiva sidor

Träningen gick jättebra och jag slapp min enorma hosta under timman.. Jag kanske är påväg att bli frisk? :)
Nu har jag ätit och duschat och ska krypa ner i soffan och läsa tills andra avenyn börjar kl 21.00. Sen blir det nog sängen, även fast jag sov förut så är jag trött och behöver min sömn för att vara på bra humör..

Jag blir alltid så deppig när hösten kommer, mörkret faller och kylan kryper än under skinnet. Sommarens minnen finns långt bak i huvudet och det enda som ekar är att vi har ett kallt och mörkt halvår framför oss. Tur att jag har mina vänner som sprider glädje omkring sig. Jag ska försöka hålla humöret uppe och vara glad, jag kämpar med det. Men ibland spricker allt. De senaste dagarna har bara varit ren skit. Det känns skönt att egypten resan ligger bokad där i januari, att komma bort ett tag med människor som jag älskar. Släppa kylan för en vecka och få ny kraft och energi. Jag skäms att jag klagar på så mycket när det finns så mycket annat hemskt som händer runtomkring.

Jag måste ta tag i mitt körkort i veckan också. Måste börja nu så jag är klar till våren! Imorgon måste jag gå tillbaka till banken också, var ju där förra onsdagen och fixade dosa så jag kan börja betala alla mina räkningar. Tror ni det funkar? haha nej.. alltid min vanliga otur. Måste även ringa vaktmästaren och fixa den där nya tvättdosan också. Jag bara skjuter upp allting för varje dag. Jag är stenlat!

nej nu ska jag ringa emsan<3 pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0