Hurtig!

Idag har jag verkligen hållt igång :) Först satt jag barnvakt, hur mysigt som helst idag.. Hugo var på truppgymnastik och jag och arthur satt och kollade. Eller ah han klättrade i ribbstolarna och jag fick passa så han inte skulle ramla ner.. Fick sådana minnen när jag satt och kollade, truppgymnastiken var mitt allt för några år sen. Trodde aldrig jag skulle sluta med det. Mitt liv var det då! Tränade jämt..

Vid kl 5 drog jag upp till gymmet, satt och pratade med thomas och inger en timma innan mitt pass började. Sen blev det hårdkörning på stepen och sen en timma i gymmet. duktigt duktigt! Halv 9 var jag hemma och då vare mycket mat som gällde. Sen kom mamma och christoffer och hälsade på mig :) har saknat de♥

Nu ska jag kolla på true blood sen ska jag sova. Imorgon är jag ledig men har ändå hela dagen planerad. Berättar om det imorgon. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0