Ikea med trollen


Lite gamla bilder på mig och skruttungarna!

Att vara uppe tidigt är faktiskt rätt skönt, man hinner med så mycket på en dag.. Normalt hatar jag Söndagar, för det finns aldrig någonting att göra. Men min söndag har varit mycket bra.. Faster och kusinerna hämtade mig 9.30 imorse och sen åkte vi till ikea. Jag älskar ikea :) Efter ikea åkte vi självklart till donken :D mumma säger jag bara .. När jag käkat upp en hel meny snabbast av alla började jag titta mig omkring efter mer mat :P haha jag är världens matvrak.. Men egentligen var jag mätt!


Eftersom busen har myror i brallan och aldrig kan vara still så blir bilderna suddiga..

Jag följde sen med hem till faster och var hemma hos de en stund. De köpte fiskar igår så jag satt fastklistrad vid akvariumet och glodde. Jag får inte nog av att kolla på fiskar. Vilket fridfullt liv de verkar ha. Coola varelser detdär.. Sen lekte vi med lego och fikade med bulle och saft. Sen körde de hem mig och var kvar hos mig en stund. Nu har de nyss åkt så nu ska jag passa på att stor städa lägenheten min.
Tack för en jättemysig dag! jag älskar er!♥

Kommentarer
Postat av: Faster

Hej sötis och tack för idag. Det här måste vi göra om. Ska du softa nån mer helg så kan du komma hit, då blir det soft men absolut inte stilla. Älskar dig!

2009-10-18 @ 18:34:45
Postat av: Alexandra

tack själv underbara du! haha nej jag vet hur det slutar med de där två små trollen..saknar er redan!

2009-10-18 @ 19:23:37
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0