inte lugg igen!! men bruna ögon, jatack!

uhhhh kommer ni ihåg när jag klippte lugg .. usch och satan vad jag inte trivdes i det!! Ofta brukar man ju vara missnöjd med förändringarna de första dagarna, men sen vänjer man sig ju.. Nej jag vande mig aldrig, det var hemskt och kommer aldrig förstöra mitt hår så igen. Det kliade i ögonbrynen också ;P haha ännu en sak att skylla på! Har ju också haft bruna linser också och det gillade jag.. har alltid velat ha bruna ögon! så himla vackert!

just nu har jag fett med damp, jag är så taggad på allting så det finns inget.


tänk att åka till arlanda om 4 timmar för att sen sticka till turkiet.. yeeeeeh vad det hade varit nice!
nej nu måste jag tagga ner innan jag börjar med något sjukt som att baka. pusssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0