Krogen!

Emelie fick en lyckad födelsedag :) God mat och jättegoooooooooooooood tårta som emelies farmor bakat med egna händer :D mums!! Sen kom stefan och hampus och så satt vi och drack öl, kollade på smala sussie som är den sjukaste filmen som någonsin gjorts. Sen käkade vi ännu mera mat. Slutade med att jag och stefan somnade typ på varandra i soffan, vi var sjukt trötta. Han hade jobbat hela dagen och jag hade bara chillat mig igenom dagen ;) så det kan bli..

Emelie och jag vaknade nyss och det blev direkt värsta partymusiken. Vi är sjukt taggade för ikväll. Kommer bli hur kul som helst :D:D:D

Snart kommer mamma och hämtar mig, vi ska ha "mamma och dotter dag" idag.. Vi ska gå en lång promenad och sen fika. Sen blir det snabbt hem och fixa och göra sig iordning för kvällen. Sen blir det tillbaka till älsklingen ikväll och fira vidare.. Ska väl upp till henne vid 6 igen..

Nu måste jag tagga vidare med emsan <3 pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0