Livet är inte lovat till någon

Mamma kom och hämtade mig förut så jag slapp gå ner till stan, hade aldrig orkat det. Hyrde två filmer och köpte vindrovor. Sen åkte vi ut till emmas dödsplats och ställde två blommor och la ett brev som mamma hade skrivit. Sen satt vi där en stund. Jag mår så dåligt över att denna oskyldiga lilla flicka inte finns mer. Men det värsta av allt är min ångest och mitt lidande för hennes föräldrar. Hur överlever man något sånthär? troligtvis gör man inte det. Tänk att vara en familj på fyra stycker och nu helt plötsligt bara vara tre. Hennes rum i huset som är tomt och alla hennes kläder. Nej det finns inget som kan ersätta henne. Men jag tänker på de och hoppas det kan leva vidare relativt bra. Nej usch jag kan knappt skriva om det, börja grina på en gång. Det är så fruktansvärt :'(




Nu har jag en filt, tända ljus, alvedon, nya nummret av veckorevyn, två filmer, vindruvor, glass, ostkrokar och glass! Kan det bli bättre?! Så nu ska jag mysa här alldeles själv i min soffa. Hoppas ni får en trevlig kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0