Lördag eller Söndag?



Vad läskigt det är när man inte gör något speciellt på helgen. Gud vad tid man får? :O Jag undrar om det är att jag har hunnit leva i nuet och faktiskt upptäckt att 2 dygn är väldigt mycket i livet. När man har så mycket planerat kanske man inte hinner med att inse utan bara strävar framåt. Gud vad hemskt, fick panik nu. Måste bli fler lugna och obestämda helger! :) Det jag ville komma till var att när jag vaknade kändes det som söndag .. Men det är ju bara lördag :D så nu blev jag på jättebra humör!!

Ska klä på mig och fixa iordning mig lite och sen gå ner till slotts. Alex jobbar idag så jag tänkte äta lite lunch med henne :)

Ikväll är det nästan 100 % säkert att det blir bio på heron. Åh så länge sen det var jag var på bio, ska bli så mysigt. Jag ser nog mest fram emot den goda maten innan ;) mohahah .. fan vad jag äter alltså!

Nej nu måste jag kila. Försök ha en bra dag i det regniga och riktigt pissiga vädret. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0