Lugn helg

Ja då var det fredag och jag är fortfarande sjuk.. Jag har ingen feber, men en jävla huvudvärk, förkylning, hosta och värk i kroppen. Känns som det är någon infektion som har drabbat min kropp. Så för mig blir det bara vila i helgen. Himla skönt faktiskt eftersom jag alltid måste göra något varenda helg. Jag kan säga "ihelgen ska jag ta det lugnt", men när fredagen kommer blir det röj eller alkohol ändå. Inte bra alltså!



Idag ska jag inte göra ett skit mer än att gå fram och tillbaka till tvättstugan. Passade på att boka tid nu när jag ändå låg hemma. Har nyss kollat klart på wallander-cellisten. Den var faktiskt rätt bra. Nu ska jag fixa något att äta och sen skjunka ner i soffan igen och se "DUMPA HONOM!"..
Orkar jag ska jag kolla på innebandymatch i mariefred ikväll. Eller ah halva iallafall för sen ska jag hem till idol<3
PussPuss


Dagens händelse, STINA ÄLSKLING HAR TAGIT BORT TANDSTÄLLNINGEN!
Vilken lycka alltså. Tänk när det är min tur!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0