Mina favorit killar!

'
Jag och Freddie, skolavslutning 1:an!


Hade ingen bra bild på kim, så han får visa lite hud och sin snygga tatuering! ;) haha

Godmorgon idag är det Tisdag! Jag ska bege mig in till eskilstuna idag, måste köpa present till den blivande 18 åringen, köpa en mascara till mig och sen på ett möte. Har även planerat in en fika med kim och freddie. Men freddie visste inte om han kunde (som vanligt) så det kanske bara blir jag och kimsi :) Jag vill träna ikväll, men jag vet inte om jag vågar :S vill inte få som jag fick igår.. En sak som är säker är att alla mina räkningar ska betalas idag, men det gör jag ikväll..

Igårkväll var jag tjurigast på jorden, men idag är jag glad och på bra humör igen. Vilken tur!!! Andra avenyn ikväll också. Tjohoo vad spännande! Nej nu ska jag sluta snacka skit och gå och borta mina små tänder. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0