Mousserande vin = slisk


Godmorgon, lovet rusar fram och idag är det redan Torsdag! Igår fick jag som jag ville, det blev öl.. och inte bara öl för min del utan halsa i mig en hel skumpa också.. haha var nog lite övertaggad så det slutade med att jag inte orkade mycket mer. Men kul vare och trevligt sällskap!! Men jag ska då inte mer dricka något sliskigt sött äckligt, får bli öl hädanefter. Cider, vin, mousserandevin kan slänga sig i väggen. Man mår ju bara skit!
Nu är jag uppe, har fått några timmars sömn bara så jag är väl inte världens piggaste. Men det ska jag ändra på. Jag ska grovstäda lägenheten nu och sen gå ut och gå. Rensa kroppen lite från igår och alla tankar.

Hörs senare! puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0