Nu är allt fixat, dags för chill


Banken gick som smort så nu fungerar min dosa plus att jag ska få visa-kort vuxen nu :D yeah jag är vuxen! haha .. Sen smet jag upp till alex en stund, hjälpte henne att fixa en blogg. Så nu kan nu följa henne när hon reser bort från oss. http://alexandranykvist.blogg.se!
Idag var det hur skönt som helst att sola, lägga sig i ett varmt solarium när det är så kallt ute. Somnade direkt och vaknade när det slog av. Klappat och klart helt enkelt. Sen blev det en tripp till ica för att handla lite mat.

Nu sitter jag här och äter massor av vitlöksklyftor, jag spyr när som helst :S gud så äckligt! Men de jävlarna ska döda mina bakterier i kroppen. Båda mina gullisar ligger i 39 graders feber och det ska jag banne mej inte få. Krya på er mina älskling!<3

Nu ska jag sova en stund tror jag, puss!

Kommentarer
Postat av: lojsan

haha, pra du lyder mina råd!!!

2009-10-14 @ 22:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0