Onödiga tankar

Inatt fick jag inte mycket sömn, låg och tänkte hela natten.. Hatar att stirra mig blind på en viss person. Jag fick själv fnatt av vilken person jag låg och tänkte på också. Trodde aldrig jag skulle förbruka nästan en hel natt till att tänka på denna personer. Så knas..

Gud nu går det fort fram mot vintern, förra veckan när jag gick till bussen på mornarna så var det ljust ute. Nu är det mörkt. Hatar mörkret! Får panik att det är ny skolvecka också.. Men somsagt bara en sen har vi lov. Men vi har prov och sånt skit och det gillar jag inte .. bara att kämpa på!

En glad nyhet är att jag mår riktigt bra idag..Ingen klump i magen och ingen saknad. Det kanske håller på att vända?!! ja det hoppas jag på.. Nej nu måste jag klä på mig. Ha en bra dag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0