Seg dag

Det är så himla segt att bara ligga en hel dag .. Tycker det är så uttråkande att jag inte kan förklara.. kan inte ens minnas hur länge sen det var jag bara låg hemma och kolla på film en hel dag. jag tog en sväng ner på stan och lämnade in filmerna för att få lite frisk luft, sen var jag duktig och laga mat så jag fick lite näring i mig. Sen kom baby och var hos mig en timma och sen gick vi ner till halle och kollade på innebandymatch mellan åker och mariefred. vi vann såklart! weeeho! Träffade även massa miffon där också..

Nu är jag hemma igen, så himla tråkigt! Men vad gör man inte för att bli helt frisk. Ska lägga mig i soffan igen och glo på film och dricka vatten. Puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0