Skolan tråkar ut mig till max

Sitter i skolan och är klar med dagens uppgift så har nada att göra.. Men har faktiskt fixat med lite andra saker som jag missat, nu är jag nästan back on track i skolan. Känns jätteskönt! (: Vi slutar om 50 minuter och eftersom semenariemötet blev flyttat till nästa måndag så tar jag 12 tåget hem. Försöker få tag på pappa och säga att vi ska åka tidigare för vi har nog med att göra när vi kommer hem.. skruva och sätta upp lampor och sen fixa med mina utemöbler. Måste ta in de nu innan snön kommer.

Jag mår inte bättre och inte sämre.. Jävla huvudvärk och hosta, den ger sig inte! Jag hoppar träningen idag, men imorgon är det slut med det .. Är jag inte frisk så skiter jag ärligt talat i det, jag ska dansa afrodans imorgon. sådetså!

nej nu ska jag ut och gå i korridoren, måste röra lite på mig innan jag river klassrummet ;P puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0