Släng företagsekonomi B i väggen


min alldeles egna APA! ;D♥

Skjut mig i huvudet... fyfan jag spyr på skolan! Sitter och har företagsekonomi b och jag fattar ju ingenting. Antingen är jag dum i huvudet eller så är det sjukt svårt.. Jag hatar ekonomi, jag hatar matte, jag hatar räkning och jag ska aldrig starta eget företag. Snacka om och ha valt fel linje.. känner mig helt misslyckad...

kul att biggan säger nu att vi ska ha prov i dethär också .. snälla!! Någon som är duktig som har lust att hjälpa mig? (a)

Snart är det lunch, jag är hur hungrig som helst.. Är jag frisk? nej.. jag är fortfarande förkyld och hostar. Men dumma mig så har jag bokat afro power dansen idag iallafall. Nu jävlar ska jag komma iform igen (;
Ikväll ska jag skruva min andra byrå om jag orkar, men blir skönt om jag får upp den fort så jag har allting klart. Det börjar bli så himla mysigt i lägenhetn nu. Ska ta bilder när allt är klart och lägga in så ni får se.

Nej nu ska jag äta hur mycket mat som helst.. hoho!! puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0