snabbare besök på ikea får man leta efter

Snabbaste besöket på ikea någonsin, så typiskt pappa att springa igenom allting. Han hatar stora folksamlingar och han hatar stockholm. Innan denhär gångern var det typ 5 år sen han var på ikea. haha så knas! Det är ju själva grejen med ikea att man ska gå runt och strosa och kolla på allt man vill ha (som man ändå inte har råd med).. Men nej på 30 minuter hade vi köpt allting vi skulle..Det blev två byråar, en spotlights lampa, förvaringsboxar och hylla till hallen.. Pappa hjälpte mig upp med lampan och ta ner utemöblerna till förrådet, sen var han tvungen att åka hem. Så jag började såklart skruva själv.. Och jag orkade bara en byrå för de är så jävla stora och avancerade. Har ont överallt nu..Den andra får jag ta itu med någon annan dag när jag är full av energi.


Nu sitter jag här nyduschad med te, smörgåsar (alagroddar och ost) och sen vindruvor.. Hur gott som helst (: När jag ätit klart ska jag äta glass. Jag har reda ätit glass idag, jag har nog blivit beroende av det :S jag är inte lika röksugen längre.. eller jo ibland, men det är mycket lättare nu! det är så sjukt vad det luktar, när jag rökte själv så kände jag ingenting och nu när jag slutat så stinker varenda person i min närhet som röker. fyfan!

Nej nu ska jag ta det lite lugnt, sen lägga mig skapligt ikväll! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Stina

fett gott med grodddaaar!

2009-10-05 @ 21:57:30
URL: http://stinahallak.blogg.se/
Postat av: emelie

te i min mugg, gullig!<3

2009-10-07 @ 10:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0