spola över

Nu är jag rastlös, uttråkad m.m. Jag skulle ha tränat iallafall, kommer aldrig kunna sova nu alltså! Har inte pluggat ett jota alls sen jag la ner det för ungefär 5 timmar sen :P det går bra nu.. Ja så vad har jag gjort?! Kollar på andra avenyn, lagat mat, ätit maten, och suttit framför datorn. Kul kväll (Y) haha.. Alla sitter och pluggar medans jag sitter och säger "happ undrar hur det kommer gå imorgon".. Jag borde skämmas, jag är så kass när det gäller skolan just nu!! Hungrig är jag hela tiden, spelar ingen roll vad jag äter heller. Måste ha något nytt hela tiden. MEN JAG FÅR INTE!

okej värt inlägg. hahahaha!!! nej nu drar jag och lockar håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0