Studentkryssning i April

Trodde aldrig jag skulle överleve tre timmar historia imorse när jag steg upp från sängen.. Men klart jag gjorde det (: Dock jobbade jag inte historia utan pratade studentkryssning, iiiiijj så jag längtar :D Kommer aldrig orka vänta till april, blir väl en kryssning snart igen antar jag (a).. Sofia var inte lika glad när det ända hon hörde var kryssning hit och kryssning dit.. Men hon förstod nog oss innerst inne, hon har ju själv varit i denhär situationen.

Nu är jag hemma, jag skulle hålla lite diet de närmaste veckorna. Vad tror ni jag gör? haha går in på gamla ericsson och köper en fet låda med pommes och bearnies dipp ;) Mmmmmm så gott det var .. Nej förihelvet nu får det vara slut på mitt musätande hela tiden. skärpning på mig!

Sanna hade bilen i läggesta så fick skjuts hem och är därför hemma 45 minuter tidigare. Inte illa. Idag ska jag bara ta det lugnt och slappa och pyssla om mig själv. Men först ska jag ner till banken, handla och sen sola. Sen blir det film och soffan.. utan godis och ostkrokar :( buuuää! men jag klarar mig nog.

Nu måste jag sticka, puss!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Det kommer bli så sjukt kul! Tagga<3

2009-10-15 @ 20:16:14
URL: http://tildanordin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja det kommer bli hur kul som helst :D haha jag ska börja tagga redan nu! ;) hoppas du också gör det <3

2009-10-15 @ 21:03:39
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0