Torsdag

Godmorgon med er! Idag mår jag faktiskt lite bättre, det kanske var vitlökarnas förtjänst.. Så idag när jag kommer hem från skolan ska jag ta tio stycken till. Lojsans råd :D Dock luktar man inte så gott så man måste ha lite planering. Bäst att stanna i lägenheten efter ;) mohaha..

Idag har jag bara marknasföring B, kanske inte så bara eftersom vi har det i tre timmar. Jag kommer bli klar med min och förmodligen få åka hem kl 10. Men nej jag stannar nog ändå, funderar tillochmed att äta lunch i skolan idag. Måste fixa en sak i eskilstuna så då kan jag lika gärna stanna. Men vi får se.

Ikväll har jag bokat upp mig på aerobics dans, men och andra sidan kanske jag ska vila ytterligare en dag eftersom jag mår lite bättre nu av att inte tränade igår. Men jag kommer bli tokig av att bara sitta en hel kväll till. Jag tränar nog iallafall..

Nej dags att klä på sig för vintern, nu ska jag ut och härja i vädret. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0