Träningsvärk

Godmorgon mina änglar!!

Jag är fortfarande glad i hatten, dock har jag världens hemskaste träningsvärk i ryggen. Fyfan kan knappt böja mig ner eller sätta på mig toaletten..På ett sätt är det skönt att ha det för då vet man att man gjort bra ifrån sig, men samtidigt känner man sig helt handikappad :P haha ..

Idag är det ju Onsdag, och det är min favoritdag i veckan.. Slutar tidigt och har resten av hela dagen helt ledigt. Så det blir mys, matlagning, solariumet osv..

Stina la in bilden först för hon hade sån skadeglädje igår, men nej jag lägger in den för att ni ska lida lite med mig.. Tänk så hemsk hon kan vara ibalnd.. Och jag blir så känslig för sånt också :( nedrans busunge!


nej nu måste jag springa till bussen, inte gå... för nu är det bråttom! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0