true blood


Det blev ett dyrt kvitto när vi kom hem från willys .. Mycket mat blev det, speciellt kött.. Fläskkaréer, kycklingklubbor, fläskfilé, grytbitar m.m. Känns som jag har mat i flera månader nu, haha!! Vi gick också in på elon och köpte en damsugare eftersom min är trasig, så när vi kom hem så kollade jag och mamma på reprisen av idol sen åkte hon hem. Då passade jag på att dra fram nya damsugaren och städa eftersom det var en svinstia här, usch! Men nu är det rent och fräsch (:

Sitter och kollar på true blood nu och äter glassbåt, yummie! Men ska kila ner i tvättstugan snart och hämta min tvätt.. Älskar när allt är nytvättat och kommer direkt från torkskåpet/torktummlaren, så varmt och skönt att vika.

Ikväll är min favorit deckarserie (: Kommissarien och havet.. Fick reda på förut att serien är dubbad :S konstigt, för jag har hittils bara sett svenska skådespelare. Aja i vilket fall som helst är den skitbra!!

Nej dags att titta vidare på true blood<3 puss!

alexander skarsgård är så grymt snygg i serien, och inte nog med det! HAN ÄR VAMPYR ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0