det är kallt, han är klen


Nu är jag glad igen och vinden har vänt! Jag har nästan helt hundra procent säkert jobb över hela vintern fram till nästa sommar.. Idag har jag jobbat med alex och vi har haft värsta teamworket.. Först hade vi en beställning på 25 personer och några timmar senare hade vi ytterligare en beställning på 60 personer. Duktiga vi har varit alltså.. Sen har vi stor städat hela lokalen, jag har farit med damsugaren över golven och alex efter med moppen. Min chef skulle vara rolig och hälde typ i ett halvt kar med vitpeppar i min dricka. Men jag är för smart så jag drack aldrig utan fattade att han hade gjort något med den. Snacka om att min mage hade mått sämst om jag hade druckigt en klunk.. det var ju inte lite vitpeppar heller :P

Efter jobbet blev det berri med alex, som vanligt blev det en avokadosallad och en vatten. hahaha alltid lika kul! Och idag har jag sett min livs fetast kråka. Fy satan vad han måste ha levt på onyttig mat. Han bor nog inne i pizzerian ;) hohoh..

Darling kommer till mig 06.15 imorgon bitti... bara att gå upp och öppna då! synd att vi inte har så mycket tid att krypa ner och mysa under täcket. för den där himlans skolan väntar . och inte bara det, vi har skolfotografering också.. weeeej det som är så kul när jag inte kan le utan att visa mitt bracface! årets skolfoto kommer se ut som en sne hösax..

nej,nu ska jag rulla ut på balkongen och sedan till sängen. puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0